17. 7. 2010

Dobré programy - Výukové programy


Možností kde a jak volně stahovat programy je dost a dost. Co třeba tato stránka?
Třeba tu najdete něco zajímavého... Dejte vědět do komentářů.

Pro tuto chvíli testuji novinku - EduRibbon jako alternativu k softwaru SMART Notebook.



.....
Podobné články:

2 komentářů:

  1. Je možné použít EduRibbon i jinak, než pro interaktivní tabule? (Tu totiž nemáme)Třeba v Powerpointu? Co se Ti na programu líbilo?

    OdpovědětVymazat
  2. Test dopadl bídně - program jsem opět odinstalovala. Dovolil mi pouze vkládat text, nikoli však obrázky. Stále mi to říkalo, že "toto je funkce verze Profi".
    Smůla. Myslela jsem, že bude konečně nějaký univerzální program. Takže nic, tip nevyšel.

    Ale možná, že někdo používá Profi verzi a je s ní spokojen. Jen nevím, jestli čte moje texty...;-)

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína