30. 7. 2010

Nechte leváky drápat


Děkuji panu Vodičkovi za tuto knihu. Dodala mi odvahu překonat počáteční nejistotu při výuce psaní v 1. třídě. Také mi pomohl ujasnit si některé názory, které jsem měla ještě ze studií na VŠ.

Následuje můj studijní text, tj. souhrn informací, které jsem vyhledala na internetu před vstupem do 1. třídy.

s odkazem na:
"Kniha objasňuje podstatu grafomotoriky levorukého psaní, popisuje základní přístupy leváků k psaní a nově zdůvodňuje nejvýhodnější způsob psaní pro leváky. Učitelům, rodičům a samotným levákům poskytuje praktické rady o psacích a kreslicích prostředcích pro leváky a o jejich použití doma a v mateřské a základní škole."




Chtěla bych také upozornit na diskuzi, která se rozvinula na toto téma na Metodickém portálu a jíž se zúčastnil i autor knihy.


.....
Podobné články:
Projekt čokoláda
Udělejme krok od nástrojů k dovednostem

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína