14. 10. 2010

Jak a čím motivovat žáky ve studiu a vést je k odpovědnosti

"Učitelé se shodují na tom, že motivovat žáky je stále obtížnější, a to především v předmětech, které je nebaví. Všichni dotázaní pedagogové se nicméně snaží učit způsobem, kterým by žáky zaujali, a v různých typech škol k tomu používají podobné metody."
Jednotlivé kapitoly příspěvku

  •  Důležitý je učitel a jeho výuka.
  • K odpovědnosti vede samostatná i týmová práce.
  • Žáci musí vidět sepětí učiva s praxí.
Vypadá to, že PEPOUŠův nápadník je na dobré cestě. Teď je to i potvrzeno výzkumem.


.....
Podobné články:

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína