30. 12. 2010

Nesmím prdět na záchodě

Po přečtení tohoto článku je opravdu více než nutné zamyslet se, jak to naše školství vypadá...
s odkazem na:
"Samozřejmě, že jako matka o genialitě svých dětí nepochybuji. Ale právě proto, že o ní nepochybuje žádná matka (a dlužno říci, že mnohé děti ostatních matek mi vždycky geniální nepřipadají), snažím se držet své mateřské pudy pod kontrolou aspoň tím, že svým synům odmalička vštěpuji, že paní učitelky ve škole se musejí poslouchat a je třeba si jich vážit."


 .....
Podobné články:

3 komentářů:

  1. Plakala jsem. Asi proto, že mám doma taky prvňáka. A někdy si připadám stejně.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekfektně napsané. Zajímavá diskuse. Na jednu stranu hodně smutné čtení, na druhou bych bez další znalosti nerada soudila učitelku. Soudit jenom podle popisu rodičů bývá dost ošidné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem si nevšimla, že tam (nějaká) diskuze pod článkem probíhá. Díky za upozornění.
    Jsem potěšena, že se příspěvky nezvrhly v jednoduché nadávání na systém, školy, učitele a společnost ;-)

    Je to až strašidelné, že v době, kdy na vyšších místech řeší nějaké standardy, řády, gramotnosti a etické výchovy, musí zodpovědní rodiče se špendlíkem v ruce hledat "vhodnou" školu...

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína