12. 2. 2014

Stručně v odkazech 01/31/2014: ZOH a mobily ve výuce

Winter Olympics Posters

Výborné fotografie zimních olympijských sportů. 

Chcete věnovat nějakou chvilku výuky úspěchům českých sportovců? Nebo vás napadá využití tématu ZOH pro konverzaci v cizím jazyce? Chcete udělat tematický den/týden, kdy budete řešit úlohy s tématikou zimních sportů?  

Vytiskněte si kvalitní fotografie a můžete je dát na nástěnku, rozdat do dvojic k přípravě konverzačních témat apod. Anglické popisky považuji spíš za klad - můžete využít pro práci se slovníky :)

Winter Olympics Posters
ukázka fotografie

Začínáme s mobily | Co jsem vyzkoušela

"Jak jsem psala v minulém článku, tak  free připojení pro žáky řeším zapojením wi-fi routeru přímo ve třídě na dobu výuky. Zatím je to nejjednodušší řešení, které nenaráží na žádné překážky. Snad jen na konci hodiny vadí žákům, že router vypínám a odnáším. A v hodině kombinujeme vlastní vybavení žáků a  iPady, které přinesu. Takže se snažím vybírat aplikace, které mají varianty pro oba systémy, byť i mezi nimi existují drobné odlišnosti. A snažím se vyhýbat aplikacím, které vyžadují registraci, do té nechci žáky příliš nutit."


Další zajímavá citace z článku:
  • Přes slušné vybavení technikou, mne stále překvapuje, že tito „digitální domorodci“ toho moc o svých chytrých mašinkách nevědí.
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.


 Začínáme s mobily II aneb Jak jsme natáčeli | Co jsem vyzkoušela

"Celá tvorba nám zabrala celou hodinu, protože jsem řešili vlastně úplně novou práci, novým stylem v novém prostředí, navíc většina natáčení několikrát opakovala. Další oříšek bylo vlastní téma. Něco vysvětlit se ukázalo jako velmi obtížné, a pro mne bylo zajímavé zjistit myšlenkové postupy žáků, zjistit to, co si vlastně z hodin odnášejí, někde jsem se i orosila. A další oříšek byl prostor. Natáčeli po dvojicích a všichni chtěli klid, takže jsem obsadili 2 učebny, chodby na dvou patrech, můj kabinet a ještě záchodky, ale to na nás nikde neříkejte."

Novinka! Začínáme s mobily III. aneb Skenujeme sešity | Co jsem vyzkoušela

A tak jsme vytáhli zase mobily a nainstalovali jsme CamScanner. Pro mne jasná volba. Nafotit sešit – upravit – vytvořit pdf – odeslat mail na pár kliknutí, snadně a bezbolestně. 

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína