27. 4. 2016

Bye, Vlnobití, aneb loučíme se po 6 letech

PEPOUŠovo vlnobití má za sebou 6 let nepřetržitých online diskuzí formou chatu. Požadavky na komunikaci a spolupráci se vyvíjejí, a tak nastala doba, kdy tento formát nemá pro stávající účastníky dostatečný přínos (a nové účastníky asi tato forma komunikace také nezaujala). A tak jsme se s ním 25. dubna. 2016 naposledy rozloučili.


Diskutující: Pavlína Hublová, Jitka Rambousková, Lenka Říhová, Alena Píšová, Pavel Hodál, Milan Khas, Slávek Hora a Pavla Sýkorová.

HOA shrnulo šestiletou tradici online PEPOUŠova vlnobití - základní principy a inspiraci, technická řešení aj. Hosté hovořili o svých osobních zkušenostech, jakými cestami získávali/získávají nové znalosti, zhodnotili, co je vedlo k zapojení se do podobné formy online diskuze apod.

Zde je několik vybraných citací, které nám ještě s trochou nostalgie budou znít nějakou dobu v uších:
"Vlnobití = inspirace." (Milan)
"Výborná příležitost, jak si formulovat vlastní myšlenky." (Lenka)
"Není téma, které by se mě netýkalo. I když jsem si myslela, že téma nebude pro mě, tak jsem vždycky měla nakonec, co říct." (Jitka)
 "Já dělím svůj život před vlnobitím a po vlnobití. Najednou jsem zjistil, že během jedné hodiny jsem schopen načerpat mnohem víc zkušeností, než na některých seminářích." (Pavel)
"Pro mě to byly takové pondělky, kdy jsem se s vámi mohla setkat. Mně to bude chybět." (Alena)
"Líbilo se mi, že diskuze byly nejen o velkých tématech, ale také o drobnostech každodenního učitelského života. Na tohle žádné semináře nejsou." (Pavlína) 
Souhrn odkazů, které zazněly při rozloučení můžete najít přehledně na webu GEG Učte s námi.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína